maandag 18 april 2011

Naar school!

naar school nu nee
en wel nu nee!! maar een keer nee veel meer keer!
kom anders ben je te laat ja wij gaan!!!
je doe broem broem mmm ie!!!!!!!!!!
we zijn er kom gordol af klik rennen snel
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
we zijn te laat door jou!!!
nou kom we gaan naar binnen!
hee halo kom er gezellig bij!
ik ga he ja kijk dit is ons nuuw kind!
waar is een plekje over? hier hier
o ha ga daat zitten
hoi hoi wat is er niks maar je kijkt zoo sip
nou ik wil de niet naar school dus.. ik ook niet
maar ik was wel gegaan! o maar is school eng ne

wim breng je haar naar school ja hoor...
de school is eng ne hoor egt niet!
hoe kom je daar bij?

wat voorn geluit maakt dit? hiehie!
ik weet het ja zeg het maar een paard ja
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
kom naar buiten! haa haa ik wil niet
ok wat wil jij dan doen?
ik wil knutselen dat komt goet uit
want wij gaan hier na knutselen ok
maar ga nu maar naar buiten! ok waar bleef je?

13-04-2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten