zondag 18 september 2011

Zoomer vakansi

Zoomer vakansi

En een vijne vakansi alemaal!
Hoi papa hoi mama. ik heb vakansi!
oo. oo. Oo. Tog kind maar het gaat niet door. Wat gaat niet door…?
Nou… je wil het vast niet weeten…! maar wat?
We kunen nu niet meer vannavond niet naar maiorka! Wat…? Gaan we niet naar maiorka?????????????? N… n… nee. Maar… ik weet heet het wel kind. Het is verfelend!
oo. ja laat ik maar eens naar mijn kammer gaan… ja… he.. laat ik gaan.
Ie… ie.. ie.. boem!!!!! DE ZOOMER VAKANSI IS VOOR BIJ!
En hebben juli een vijne vakansi gehat?
Saar. Nee!!!! Nee? Waarom niet? We konden niet meer naar vakansi toe om dat er een as wolk was! Oo en warom dan? Omdat… hhe… weet ik niet! Oo. Verveelend!
Nu… jaap oo. Juf ik ben naar spanje geweest! Leuk! Sacha. Ik was naar een ijland geweest.
Weet je niet waar je naar toe bend geweest? Nee,
8-7-2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten