zondag 22 mei 2011

Fae Roos

Fae Roos

mam! ma! ja en het was heel leuk! mama!!!!!!!!!!!!!!!!
nou… hou op nu dit kanniet! hhh… ja wat is er?
waneer komt mijn nigt? om 5 uur schat!
om 5 uur! nou! hoezo nou? het is leuk! dan kan ik niet meer met jou spelen! tring! ok ik ga! hee wat leuk om
je te zien!zulen we gaan verstoppoltje spelen?
ja leuk! ik tel tot tien 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
wienietwegisisgezien ik kom!hie… but ja gezienen!
je was agter de striukjes! ok wat zulen we nu gaan doen?
u! tikertje!!!! nee geen zin in!um… met de…
meisjes wilen julie een ijsje? o! ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mmm! mmm!! he spek? hee dat klopt! ik zelf gekogt!!
mmm! leker! lekere spek zeg en lekere ijs!maar…
o laatmaar! nee zeg! nee laat maar ok op!
zule we naar mijn kaamertje? ja leuk kom!
wat heben de kindre tog lol! ja dat kun je wel zegen!
en ze speelen leuk saamen!


20-05-2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten