vrijdag 27 mei 2011

Maandag

Maandag

Je moet naar school! Maar ik heb nog niet mijn tanden gepoetst!
Nou dan ga je je tanden poetsen! Klaar!
Nu gaan we goet mam? Ja gaa maar!!!
Gordel om! Jastrakjes… nee nu!! Ok klik ja broem ie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou kus! Tot straks!!! Doei doei bbbbbbbbbbbbbbb hai hoi! Je bent tilaat weet ik maar ik moest nog mijn tanden poetsen!ok maar de vogende dag niet uilaat koomen ja? Ja belooft! Pak alemaal maar je werkboekje… en als je klaar bent pak je je biepboek ja? Ja ja ja ja ja!!!!! Bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb!!!!!
Je mag naar buiten toe!zulen wij verstopeltje doen? Ja ok ik tel!
12345678910 11121314151617181920!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wienietwegisisgezien ik kom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja gevonden je was… bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb!!!!!!
We moeten naar binen toe ok pak alemaal je fruit en dringken! Nu ga ik een verhaal leezsn het heet een wolvenkop! Kijk nu eens wat een troep!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga je je troep opruimen oo wat een troep!rium je je speel goet op! Ja klap!!!!!!! Hee een wolvenkop! Het verhaal is uit
A!! hetwert netzoo spannd! Ja dan moet je wagten tot morgen! Bbbbbbbbbbbbbbbbbbb tijt om naar huis tegaan!! Je krijgt van mij nog een brief daar staat in waneer je naar school een pak aan moet gaamaar mam!!!! Was het leuk op school? Ja ik heb mijn fiets meegenoomen ja je moet agter op we zijn tuis pap!

27-05-2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten