woensdag 29 juni 2011

Op!

Op!

papa mag ik jou koek? nee! maar... niks maar.
ssst niks verklappen hoor. nu vraag ik aan mams of ik een koek mag.
mamsi. ja lieverd. mag ik een koek? je hoorde tog wat papa zij?
ok! en trouwens de koekjes zein op. wat jammer nou.
wand ik hat net zoon trek! mag ik... ik... ik krijg het niet uit mijn mond. nou wat kreeg je niet uit je mond? mag ik een Taart met jou bakken? nee! en trouwens het is 5 uur dus nu kunen we geen taart bakken. We gaan zo avond eeten. wat. wat wat? nou wat wij gaan avond eten em... em...
Frietjes! leker Friet. en nog maaio en kurie erbij? ja! ok! klaar!
wil je even de tafel dekken? ja mam! nee. niet jij maar je vaader! ok. dan roep ik pap wel!
ok op? ja. ok de tafel af ruimen! pal breng jij haar naar bed? ok wand om 8 uur sogtens
moeten wij gaan!


29-06-2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten