woensdag 15 juni 2011

Kermis

kermis


wou wat een koele attractie! een wind molen? ja! moet je zien hoe hard die gaat!!! ja hij gaat wel hard ja! ik wil er ook in! mag dat mam? ja hoor!maar pas op! een wind molen gaat wel hard!!! hel hard!!!!!!!!!!!!! hij staat stil je mag er in oppasen, he? ja mam hoor, wiehiehie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zo die ging hard ! dat zag ik echt wel!!!!!!!!!!!!!!!! oo! een suikerspin wagen! een drink wagen! ik heb wel dorst en trek! van al dat rondraaien!! mag ik een suikerspin en wat te drinken? ja hoor!
mmm lekker oo en ik zie ook een taart waagen mag ik hier na ook een taartje? nee ik vind dat je wel genoeg hept ! ok hee een draaimolen! oo! mag ik dar ik nee we gaan naar huis vind je dat ook goed? nee maar we gaan wel ! nou,,, hoor!! pa ja we zijn er ook ik heb koekjes gebakken vind je dat lekker of vind je dat lekker? ja dat vind ik lekker ! nou smakelijk eten! je oo wat ben jij een bofkont zeg! zeg dat wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten