vrijdag 24 februari 2012

Geheimen van sprookjes

Geheimen van sprookjes.

diadolo is een naam voor: sprookjes.
zegt kaatje.
en op samba speel ik graag, sist kay.
kinderen.
klonk het opeens.
en nog 10 keer: kinderen.
j... ja...?
het was mam niet.
want: a ze had zo'n stem niet.
en: b ze was niet thuis.
maar wie was het dan wel?.
papa mischien.
nee'. hij was ook niet thuis.
hij was naar de brievenbus om een kaart d'r in te gooien.
o'. wie dan wel.
ze lopen naar boven.
ze kijken in 't boek: geheimen van sprookjes.
en ja hoor daar kwam die stem vandaan.
kinderen kinderen kinderen.
he.'? ze worden met boze spreuken het boek in gepropt.

In het boek.

kaatje fluistert kay.
ja. sist kaatje.
zitten wij in de cel?
denk 't.


mama komt thuis.
kaatje kay?!
ze kijkt in het boek.
ze ziet kaatje en kay in de cel.
mijn kinderen in de cel?!
hoe kan dat nou?


wa ha ha ha ha ha.
bowser is d'r!?
aa!!!
julie komen d'r nooit meer uit.
wa ha ha ha ha ha.
o nee.
o ja.

maar onze held.
mario?!
ik geef nooit op never.
wa ha ha ha ha ha.
vegt al mijn schatjes.
en ik sta op wacht.
wa ha ha ha ha ha.
mario wint no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wiwie go.
ik breng je wel naar huis hoor.
joepie.


24-02-2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten