zondag 5 februari 2012

Een groot feest!

een groot feest.


hoi mam. jade is net thuis van school.
o, ik ben zo zeneuwachtig. roept ze steets.
maar waarom ijgelijk?
weet je dat dan niet?
kijk eens om je heen.
oo,. maar ik dacht... sssst!
fluistert mama ineens.
ik hoor iets...ik hoor...
lang zal zij leven. lang zal zij leven.
lang zal zij leven in de glorieja
in de glorieja. in de glorieja.
hieperdepiep hoera. hieperdepiep hoera!!
wauw, echt heel mooi.
ja, echt. wat...?
o, o, sorrie. nou en waar is die taart?
eh... o, komt er aan.
zie je, als ik jarig ben dan doen pap & mam altijd wat ik wil.
ja..., a, o, pff, jongens help mij eens eefentjes... met de taart.
zo, op tafel gezet.
wow, mamamieja die is groot.
en... en ook een... een... mam... wat is't voorn taart?
sjokolade haagelslag schuimpjes marsepijn taart.
eh, een sjoko... nee nee nee nee,
wij hebben het al gehoord.
o, eh, oke, dan gaan wij maar... dan gaat iedereen de grote grote taart opeten.




05-02-2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten