zaterdag 28 januari 2012

Vandaag ga op ik voor mijn diploma B.

joepie, eindelijk is het zover, ik ga ervoor.
jade en haar moeder gaan vandaag voor
Jade’s B diploma, jade is gek opzwemmen!
ze houd van water… en van een duikplank
springen, en dan naar beneden zakken.
oh, wat is ze zenuwachtig…!
eindelijk het begint: nou nou, dames en heren,
eens kijken 2 4 6 8 10 12 14 16 18 20…
ok we zijn met 20 man.
de eerste graag op het startblok staan en naar
mij luisteren.
jullie gaan zodadelijk op jullie buik zwemmen
en door het gat heen. daarna op de RUG en niet
op de BUIK. en je gaat op de 4 de baan borstcrawl
en, dan klim je dr uit en geef je je moeder een natte
knuffel. JA begin maar.
… plons. goed … plons. ja,
nat hoor, ok en nu de prijsuitreiking.
jade.
JOEPIE!
ah ah ah ahaha. mijn kindje heeft haar B diploma!





28-1-12

1 opmerking: